m

m

Agrimex Holanda
Vraag: positionering publiek-privaat partnerschap in Nederland en Mexico
ABENG approach: toepasbare strategie, proces- en projectbegeleiding
Resultaat: gedragen beeldmerk, communicatieplan en middelen met Holland Branding signatuur

3

India Agro portal
Vraag: meer zichtbaarheid voor Nederlandse agrofood oplossingen in India
ABENG approach: strategie en projectmanagement website
Resultaat: interactief agrofood platform: ‘portal for growth’

Made in Holland
Vraag: realisatie magazines over alle Topsector thema’s
ABENG approach: bladmanagement: schakel tussen RVO, bedrijven en communicatiebureau
Resultaat: 9 magazines met visie, interviews en best practices

21

Communicatie

Verhaal in context

Ik geloof dat verhalen het beste gedijen als je ook weet wat de context is. Want je wilt niet over de hoofden van mensen heen praten, maar hen raken, bewustmaken of tot actie aanzetten. Dat betekent je verdiepen in je gesprekspartners, doelgroepen én concurrenten. Zodat je kunt aansluiten bij wat hen bezighoudt en beweegt. Daarvoor geldt dat je dan wel moet weten waar die doelgroep zich bevindt, hoe ze praten en wat hun aanspreekt. Ik help je graag bij het faciliteren van die dialoog. Door het aanbrengen van focus in je corporate boodschap. Met een brandingstrategie of communicatieplan waarmee je verder komt. Als kickstarter van een nieuw personeelsblad of relatiemagazine. Of als projectmanager die je van A tot Z helpt om een communicatieklus te klaren. De ABENG approach is energiek, organisch en pragmatisch. Samen zorgen we ervoor dat het gaat stromen.

Het resultaat:

  • Rake concepten
  • Communicatieplannen die werken
  • Passende bladformules
  • Overzichtelijke communicatietrajecten
  • Betrokkenen die weten waar ze aan toe zijn

“The film looks wonderful. Thank you for your help in creating a very useful and professional communication tool.”

Diego Pineda, international commercial manager bij Orffa